22 Şubat 2013 Cuma

Ben Türk değilim

Ben Türk değilim

Hakan Şükür, bir öğrencinin Kürt sorunuyla ilgili sorusuna, "Ben Arnavutum yani Türk değilim" yanıtını verdi.

Ben Türk değilim


Ak Parti Milletvekili Hakan Şükür, Burdur ziyareti kapsamında protokol üyeleriyle birlikte zihinsel engellilerden oluşan 'Bizim Çocuklar' futbol takımıyla maç yaptı.

Hüsnü Bayer Spor Salonu'nda yapılan maçta, Hakan Şükür ilk yarıda protokol üyelerinin takımında yer aldı. Şükür ikinci yarıda ise Bizim Çocuklar Takımı'nın formasını giyerek protokol üyelerine karşı oynadı. Karşılaşmayı, Bizim Çocuklar Takımı 8-3 kazandı. Karşılaşmanın ardından Vali Nurettin Yılmaz, Şükür'e Burdur'un da plaka numarası olan 15 numaralı milli takım forması hediye etti. 
 
Hakan Şükür daha sonra Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi (MAKÜ) Medya ve Spor Topluluğu tarafından düzenlenen söyleşiye katıldı. Şükür, söyleşide, futbol ve siyasi hayatındaki anılarını anlattı.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder