30 Ağustos 2013 Cuma

Polonya Kızı vs Türk Kızı

 

Polonya Kızı vs Türk Kızı

Polonya’ya gideceğimi öğrenen tüm eş dost akraba arkadaş kim varsa, 
ağız birliği etmişlercesine “oranın kızları çok güzelmiş, seni çakal, hadi yine iyisin” 
tarzında yorumlar yaptılar. 
Karşılaştığım bir Allah’ın kulu da Polonya’ya neden gittiğimi sormadı,
varsa yoksa Polonya’nın kızları. En son, Elazığ’da mahalledeki hacı amca yolda beni durdurup 
“olum Polonya’da ne işin var? Oranın kızları çok güzelmiş, bize yaramaz ele yerler, gel vazgeç” demişti. Neyse, atladım geldim Polonya’ya, yerleştim, düzenimi kurdum derken
arkadaş çevresinden mesajlar gelmeye başladı. “Olum kızlarla aran nasıl?” 
“Nasıl bir şey yapabildin mi?” “Hele fotoğraf yolla da kızlara bakak” şeklinde bir sürü mesaj aldım. Eh hala da insanların bu konudaki merakı yatışmış değil. 
Dedim madem öyle, Polonya kızlarını kendi gözümden anlatayım; ama anlatırken de kanayan yaramız olan Türk kızları ile kıyaslayarak anlatayım. Başlıyorum:
-Evvela Polonya kızının kıl tüy sorunu yoktur. 
Kaşları her daim simetrik ve ölçülü şekilde alınmış, dudak çevresi zaten doğuştan tüysüz, 
kollardaki sarı tüyler ise mikroskopla bakılmadıkça görülemeyecek uzunluktadır. 
Bacaklarındaki tüyler ise doğru zamanda ve doğru yöntemle alındığı için herhangi bir 
pütürlenme ya da benek bulunmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder